Heeft u ondanks onze zorgvuldige wijze een klacht? Hierbij vindt u onze klachtenregeling.
Er zijn 2 aparte klachtenregelingen, welke hieronder worden uitgelegd. Daarnaast is er een toelichting van de klachtenregeling te raadplegen via www.bureauwsnp.nl/klacht.
1. Inhoudelijke klacht over uw schuldsanering;
2. Klacht over gedrag van de bewindvoerder.
Ad. 1: Inhoudelijke klachten.
Is de klacht door SB Schuldsanering afgehandeld en bent u het eens met de uitkomst? Dan hoeft u niets meer te doen.
Is de klacht door SB Schuldsanering afgehandeld en bent u het niet eens met de uitkomst?
Dan dient u uw bewindvoerder hiervan op de hoogte te stellen en zal de klacht worden voorgelegd aan de rechter-commissaris welke in de betreffende zaak is benoemd.
Ad. 2: Klachten mbt gedrag bewindvoerder.
Is de klacht door SB schuldsanering afgehandeld en bent u het eens met de uitkomst? Dan hoeft u niets meer te doen.
Is de klacht door SB Schuldsanering afgehandeld en bent u het niet eens met de uitkomst?
Dan kunt u voor een klacht ten aanzien van het gedrag van de bewindvoerder gebruikmaken van de klachtenregeling van Bureau Wsnp:
Stuur het klachtenformulier en de afhandeling van SB Schuldsanering in bij Bureau Wsnp. Dit kan per e-mail via infowsnp@rvr.org of per post via:
Raad voor Rechtsbijstand
Afd. Bureau Wsnp
Postbus 2349
5202 CH ’s‑Hertogenbosch
Let op! U bent verplicht om eerst de klacht voor te leggen bij SB Schuldsanering. Doet u dit niet en dient u de klacht direct in bij Bureau Wsnp? Dan wordt uw klacht niet behandeld en wordt u terugverwezen naar de klachtenregeling van SB schuldsanering.